• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 12.04.16, 21:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mercedes ja Audi hingavad BMW-le kuklasse

Mercedese müük kasvas esimeses kvartalis BMW omast kaks korda kiiremini. Luksusautode turul võib Mercedes seega esmakordselt 10 aasta jooksul juhtpositsiooni hõivata, kirjutab Bloomberg.
BMW logo
  • BMW logo Foto: epa
Mercedeste müük kasvas esimeses kvartalis eelmise aasta sama ajaga võrreldes 13 protsenti 483 487 autoni. BMW müük suurenes aga 6 protsenti 478 743 autoni. Mercedese teatel kasvas kõige enam A-klassi luukpärade müük (26 protsenti). Audi müüs 455 750 autot ja platseerus sellega kolmandale kohale.
Mercedese müüki on aitanud kasvatada uued mudelid, näiteks GLC sportmaasturid. On tõenäoline, et sellel aastal müüb autotootja rohkem sõidukeid kui BMW. Mercedese enda eesmärk on kalendriaasta arvestuses BMWst mööduda 2020. aastaks.
Arvatakse, et müük paraneb veelgi just selle aasta teises pooles, mil turule tuleb uus E-klassi sedaan. BMW ei hakka uut viienda seeria sedaani müüma enne järgmist aastat.
Nii Mercedes kui ka Audi on BMW-le kuklasse hingamas. BMW on aga keskendumas ka uutele konkurentidele – näiteks Teslale ja Apple’ile. Saksa autotootja investeerib seega suuri summasid uute tehnoloogiate väljaarendamiseks.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele